fbpx

תחום השטיפה בלחץ

כל מכונות הניקוי המקצועיות של meclean® פותחו תוך מחשבה על משתמשי הקצה: כך נוצרות מכונות מקצועיות שעושות את עבודתן יום יום ללא בעיות. אין אלקטרוניקה מיותרת, רק טכנולוגיה פונקציונלית, מכנית.

SteamPLUS® היא פונקציית ניקוי מוגנת בפטנט המורכבת משילוב מאוזן של כ-90% אדים ו-10% מים בטמפרטורה מיוצבת של 150 מעלות בשילוב עם לחץ עבודה מתכוונן עד 250 באר. ניתן להפעיל ולכבות את SteamPLUS® בקלות באמצעות כפתור בלוח הבקרה. בקצרה, התוכנה מייצרת 17,000 ליטר/דקה של אדים , כמות האדים העוצמתית יוצרת "הלם תרמי" שגורם להסרת לכלוך קשה מבלי לפגוע במשטח. לחץ הקיטור נותן מהירות עבודה משמעותית והכרחית לעבודה עם לכלוך קשה.
AquaPLUS® הוא שילוב מאוזן של כ- 90% מים ו- 10% אדים בטמפרטורה מיוצבת של 110 מעלות ובלחץ מתכוונן עד 250 באר. ניתן להפעיל ולכבות את AquaPLUS® בקלות באמצעות לחצן בלוח הבקרה. AquaPLUS® היא פונקציית ניקוי המשלבת בין שטיפה בלחץ מים חמים לבין SteamPLUS®. התערובת המאוזנת של מים חמים ואדים מנצלת את שתי הפונקציות שהוזכרו. מים מספקים כוח התנגשות ושטיפה וכמות האדים הנמוכה עדיין יוצרת אפקט של ״הלם תרמי״ מוגבל כך שאין צורך בכימיקלים לתוצאות ניקוי מושלמות.
WeedPLUS® היא פונקציית בקרת עשבייה במים חמים. הטכנולוגיה עובדת בשילוב מים נקיים, ללא צורך בחומרי הדברה. על ידי התחממות יתרה של העשבייה, חלבוני הצמח מקרישים וסותמים את התאים, מה שמוביל להדברת עשבייה יעילה וידידותית לסביבה. ניתן להילחם בעשבייה עם WeedPLUS® בכל מקום. עם פיית ומוט ההתזה על גלגלים, ניתן לעבוד בצורה סלקטיבית ביותר ללא נזקים נלווים. מכיוון שמהירות העבודה גבוהה עד 30% משיטות אחרות להדברת עשבים אלטרנטיביים ונדרשים עד 60% פחות טיפולים, WeedPLUS® היא גם האלטרנטיבה הטובה ביותר מבחינה כלכלית. עם WeedPLUS® ניתן למקסם עבודה עד 2,000 מ"ר לשעה.
שקופית קודמת
שקופית הבאה
בואו נדבר