fbpx

רצפות היגייניות עם מכונות קרצוף

 

בעקבות מצב החירום של COVID-19 היגיינה וחיטוי הפכו למונחים רלוונטיים עוד יותר כאשר מדברים על ניקיון חנויות, סופרמרקטים ומרכזי קניות. ידיות, דלתות, מתגים ורצפות הם המשטחים שבהם חיידקים מתפשטים ביתר קלות.

עם זאת, בניגוד לכל אותם תומכים קטנים שאנו נוגעים בהם בידיים, ניקוי שטחים גדולים כמו קומות סופרמרקט ומרכזי קניות דורש המון זמן ואף מונע מהציבור להיכנס למתחם למשך עשר או עשרים דקות. זו הסיבה שיש כעת מייבש – מקרצף אשר חיוני לניקוי תכוף אך מהיר והיגייני בסביבות מקצועיות.

מהו מייבש - מקרצף רצפות?

כפי שהמונחים עצמם אומרים, מייבש – מקרצף הוא כלי מקצועי לשטיפת וייבוש רצפות פנימיות (למעט עץ טבעי, ריצוף מוגבה ופרקט) ורצפות חוץ, בתנאי שמדובר במשטחים העשויים מחומרים לא שוחקים.

מקרצף רצפות מושלם לניקוי רגיל ותכוף, מה שהופך את הרצפה יבשה והיגיינית באופן מיידי במעבר אחד. מצויד בעזרים הנכונים, ניתן להשתמש בו גם לניקוי ותחזוקה מיוחדים.

ישנם שני סוגים עיקריים:

• הפעלה קרקעית – כאשר הרכב מונע על ידי מפעיל שהולך מאחוריו ומתמרן אותו עם הידית מאחור. דגם זה מושלם למסדרונות, חנויות קטנות, אזורי אוכל, מרכזי קניות ולסביבות של עד 500 מ"ר.

• מכונה רכובה –  מהיר יותר ויעיל יותר, כאשר המפעיל יושב עליה במושב נוח ומתמרן עם הגה, כך שהוא מושלם לבתי ספר, שדות תעופה, מחסנים וכל אזור עד 12,000 מ"ר.

מבחינת המבנה שלהם, המכונות בנויות ממקצף המורכב מ-1 עד 3 מברשות דיסק או רולר, בהתאם לסוג הדגם. המנוע הוא חשמלי וניתן להפעיל אותו באמצעות כבל או סוללה. האפשרות השנייה מומלצת במיוחד לאזורים גדולים, שבהם הכבל יכול להפריע למחזור הניקוי.

מאחורי מערכת השטיפה ישנה מערכת שאיבה ואיסוף, האוספת מיד את המים המלוכלכים, בסיוע מגב גומי. יש שני מיכלים, אחד מלא במים ובחומר ניקוי להכנת תמיסה, המשמשת לשטיפה, והשני מלא במים המלוכלכים שנאספו. שני מיכלים אלה הופכים את הניקוי להיגייני עוד יותר, למעשה הרצפות תמיד נשטפות רק במים נקיים.

למה להשתמש במקרצף רצפות?

שימוש במייבש רצפות מקל במידה ניכרת על ניקוי משטחים גדולים, במיוחד אם הם מלאים בלקוחות ובציבור לאורך כל היום.

היתרונות העיקריים של בחירת במכונת קרצוף:

• מהירות השימוש – הודות לקיצוץ הזמן המושקע בדרך כלל בניקוי רצפות ביותר מחצי. למעשה, עם מעבר אחד בלבד אתה יכול לקבל את התוצאה הרצויה, תמיד לשמור על הרצפה נקייה ויבשה מיידית.

רמת בטיחות מעולה – גם מול הציבור והלקוחות שלכם. הייבוש המיידי מאפשר שימוש תכוף מבלי לחסום את הגישה לאזור או לחנות. זה חשוב במיוחד, למשל, במרכזי קניות, סופרמרקטים, קנטינות, אזורי אכילה, ספא ומרכזי בריאות.

רמת היגיינה טובה יותר בהשוואה למגב קלאסי – הודות לשני מיכלים נפרדים, המים המשמשים לניקוי תמיד נקיים מכל חיידקים ובקטריות ומחטאים לעומק כל סוג של משטח אפילו במעבר אחד בלבד.

ניקוי מלא שלא פוסח על שום מקום – אפילו ניקוי עמוק של אריחים ומרווחי מרצפות.

חיסכון במים ובחומר ניקוי – למעשה, מספר בדיקות הראו כי אתה צריך 0.5 ליטר נוזל על כל 10 מ"ר בעת שטיפה ידנית, אבל עם מקרצף 0.05 ליטר מספיקים לאותו השטח.

לשטוף משטחים גדולים תוך זמן קצר – אין בכלל השוואה לאופציות ניקוי רגילות עם מגב.

ההשקעה מוחזרת במהירות – יש חיסכון ברור בזמן ובמאמץ ואף אפשרות לקבל ציוד ללא צורך בהתקשרות עם סוכנויות ניקיון מתמחות.

כיצד לבחור את מייבש הקרצוף המתאים:

אם אתם חושבים לקנות מקרצף רצפות, שני הדברים המרכזיים שיש לקחת בחשבון הם גודל השטח שיש לנקות והאם עדיף לרכוש דגם מנוע חשמלי עם כבל חשמל או דגם המופעל על ידי סוללה.

בכל הנוגע לניקוי משטחים קטנים ובינוניים עד 1000 מ"ר, כגון מרכזי בריאות, ספא, חדרי כושר, חנויות, סדנאות ומרפאות רפואיות, W01A או הLavor Quick הוא פתרון מצוין.

מקרצף הרצפות הזה קומפקטי וקל לשימוש. הוא מורכב ממברשת מרכזית אחת מסתובבת, מערכת חיבור/שחרור מהיר של המברשת וכיבוי אוטומטי מושהה. מאפיינים:

• כולל לוח בקרה אינטואיטיבי, עם פקדי מגע רכים ומערכת בטיחות למפעיל.

• קל למילוי דרך המיכל עם פתח בחזית.

• קל מאוד לתמרון הודות לידית המתכווננת והארגונומית.

• קל להזזה הודות ליכולת התמרון הקיצונית שלו ומושלם בכל הסביבות הודות לגלגלים שאינם משאירים סימנים.

• מאפשר לך להתאים את זרימת חומר הניקוי עם ניתוק אוטומטי.

• זמין גם בגרסה עם סוללות ליתיום נטענות, בעלות ביצועים גבוהים מאוד בהשוואה לסוללות רגילות.

• מכונת קרצוף מקלה על ניקוי משטחים בעסק שלך. זה חוסך זמן, אנרגיה ושומר על הסביבה, נותן ללקוחות שלך חווית קניה מעולה בסביבה נקייה והיגיינית תמיד.

בואו נדבר