fbpx

INVISIBUBBLE - מנקה רב-הכישרונות

INVISIBUBBLE  הוא וילון בועות המסוגל לחמצן מחדש מים, להסיט פסולת ומשקעים ולבודד שאריות שמן. פעולתו אינה מפריעה לבעלי החיים, הצומח הסביבה ואף תשמור עליה מכל גוף מזיק.

INVISIBUBBLE  מייצר תנועה לכל קרקעית הים באמצעות מחולל בועות. זה יתרום למלחמה בהעתרה, להפחתת משקעים ולשמש כמגן מפני פסולת.

המכשיר מחובר לגנרטור המותקן על פני השטח, הצינור הנפרס על קרקעית הים משחרר וילון בועות לאורך אזורים שזוהו בעבר כמלוכלכים. אורך הצינור, קוטרו, עומקו ועוצמת הגנרטור הם קריטריונים שישפיעו על קוטר הבועות ועל יכולת הווילון למלא את ייעודו. לכל לקוח תתבצע התאמה אישית של הפרמטרים הנ״ל.

לווילון הבועה יש 4 משימות עיקריות:

1. ללכוד פסולת צפה ושקועה בגודל של 2 מ"מ ולאחר מכן להפנות אותה לנקודת איסוף פסולת כגון COLLEC'THOR.

2. להעלות את רמת החמצן במים כדי למנוע ריבוד והפחתת החמצן של המים והופעת ריחות המעידים על מצב רע של הסביבה, בעיקר על ידי הופעת צמחים ואצות מזיקים ושוחקים.

3. להפחית את השחיקה באזורים קריטיים ולייצב את האצה של שקיעת קרקעית הים (הצטברות של חומרים עדינים שיוצרים שחיקה בלתי מבוקרת).

4. כדי למנוע הצטברות יתר של פסולת על קרקעית הים.

פרוס בנמל, בתעלה או באגם, Invisibubble יאפשר לחסום, להגביל או אפילו לנתב מחדש את הפסולת המוצקה או הנוזלית לעבר נקודת איסוף שהותקנה בעבר כמו COLLEC'THOR (האוסף הקבוע שלנו של פסולת צפה).

בואו נדבר